حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | رفاه کارگر در موضوع معیشت آن گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد
سرخط خبرها

فروش خودرو بدون قرعه‌کشی برای تولدِ «فرزند دوم» | آخرین جزئیات ارائه تسهیلات طرح جوانی جمعیت

  • کد خبر: ۸۶۱۵۱
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
  • ۱۳۶
فروش خودرو بدون قرعه‌کشی برای تولدِ «فرزند دوم» | آخرین جزئیات ارائه تسهیلات طرح جوانی جمعیت
رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در خصوص امکانات و تسهیلات ویژه برای خانواده‌ها در حمایت از فرزندآوری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیرحسین بانکی‌پور، درباره آخرین وضعیت طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» اظهار داشت: متأسفانه در چند سال گذشته نرخ ازدواج و فرزندآوری به طور چشمگیری کاهش یافته و در این طرح، خانواده در اولویت است و ما تسهیلاتی را در زمینه‌های مختلف برای آنان در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» دارای احکامی است که برخی از این احکام در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ هم آمده است. برای مثال وام ازدواج در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به گونه‌ای در نظر گرفته شد تا افرادی که در سنین پایین‌تر ازدواج می‌کنند، از وام بیشتری برخوردار شوند.

افزایش حق عائله‌مندی کارمندان دولت تا ۷.۵ برابر

رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» تصریح کرد: در این طرح آمده است که «حق عائله‌مندی کارمندان دولت هر سال نسبت به سال گذشته ۱.۵ برابر افزایش یابد و طی پنج سال ۷.۵ برابر شود».

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «احداث خوابگاه‌های تازه تأسیس و تجهیز خوابگاه‌های متأهلی در سراسر کشور» نیز در طرح مذکور آمده است تا دانشجویان بومی و غیربومی متأهل بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

بانکی‌پور گفت: در چند سال گذشته آنطور که باید و شاید آزمون استخدامی نداشتیم، اما امسال قرار است آزمون استخدامی برگزار شود که بسیاری از افراد به ویژه در دهه ۶۰ نمی‌توانند در این آزمون شرکت کنند. در «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» آمده است «کسانی که متأهل هستند یا فرزند دارند به ازای تأهل و هر فرزند، یک سال به حداقل سن استخدام اضافه شود ضمن اینکه به ازای ازدواج و هر فرزند، دو درصد به جذب و استخدام آن فرد اضافه شود».

از توسعه «مراکز همسریابی» تا افزایش تعداد «مراکز ناباروری»

وی با اشاره به اینکه در این طرح تأکید شده که «مراکز همسریابی در سراسر کشور و در جهت حمایت از ازدواج جوانان توسعه یابد»، اظهار داشت: هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور بسیار سرسام‌آور است که در بودجه ۱۴۰۰ اعتبارات بیشتری برای کمک به درمان آنان در نظر گرفته شد به گونه‌ای که دولت ابلاغ کرد ۹۰ درصد هزینه‌های درمان زوج‌های نابارور را بیمه پوشش دهد و آنان فقط ۱۰ درصد هزینه‌های درمان خود را باید بپردازند.

رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مشکلات زوج‌های نابارور، محدود بودن تعداد مراکز ناباروری است که در طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» تأکید شده که این مراکز تجهیز شوند و توسعه یابند.

آزمایش‌های دوران بارداری تحت پوشش بیمه‌ای قرار می‌گیرد

بانکی‌پور تصریح کرد: هزینه‌های دوران بارداری نیز بسیار زیاد و شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده است. بر این اساس، در این طرح آوردیم که همه آزمایش‌های دوران بارداری تحت پوشش بیمه‌ای قرار گیرد و بسته بهداشتی رایگان برای مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال هر ماه ارائه شود. غربالگری هم یکی از مسائل پرهزینه است که ما در این طرح آوردیم که اختیاری و تحت پوشش بیمه باشد.

تسهیلات ۱۰ تا ۳۰ میلیونی پیرو تولد نوزاد اول تا سوم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مباحثی درباره طرح مذکور مطرح شده بود مبنی بر اینکه «قرار است به ازای تولد هر فرزند، مبالغی به والدین داده شود» که درست نیست. در این طرح آمده است که «با تولد فرزند اول ۱۰ میلیون، فرزند دوم ۲۰ میلیون و فرزند سوم ۳۰ میلیون تومان تسهیلات به خانواده آنان داده شود» بنابراین قرار نیست پول نقد به آنان داده شود بلکه تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» آمده است که «به وام ساخت و جعاله مسکن خانواده‌ها به ازای هر فرزند ۲۵ درصد اضافه می‌شود و زمان بیشتری برای بازپرداخت آن وام خواهند داشت».

فروش خودرو بدون نوبت و قرعه‌کشی؛ حمایت از تولدِ «فرزند دوم»

بانکی‌پور افزود: در طرح مذکور برای تولد فرزند دوم تسهیلات ویژه‌تری در نظر گرفته‌ایم و یکی از تسهیلات آن است مادرانی که فرزند دوم آنان متولد می‌شود، بدون نوبت و قرعه‌کشی خودروی ایرانی به آنان فروخته می‌شود و از آنجایی که تفاوت قیمت خودرو در کارخانه و بازار بسیار زیاد است، مبلغ قابل توجهی از این طریق به‌دست می‌آورند.

رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» گفت: علاوه بر این، متأسفانه در کشور ما تک‌فرزندی و دو فرزندی، تثبیت و برای تشویق به تولد فرزند سوم هم تسهیلاتی در نظر گرفته شده است. یکی از مواردی که در طرح مذکور آمده این است «کسانی که اجاره‌نشین هستند و فرزند سوم آنان به دنیا بیاید، یک زمین یا واحد مسکونی ۲۰۰ متری به قیمت تمام شده زمین با ۲ سال تنفس و ۸ سال قسط‌بندی پس از تولد فرزند سوم در اختیار آنان قرار گیرد» البته این مسئله مربوط به افرادی است که فرزند سوم آنان بعد از ابلاغ قانون به دنیا بیاید.

وی ادامه داد: درباره وام ودیعه مسکن هم شرایط خاصی در نظر گرفته شده مبنی بر اینکه افرادی که قبلاً وام ودیعه مسکن دریافت کردند، زمانی که فرزند سوم آنان متولد شود مجدداً می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

بانکی‌پور با اشاره به اینکه در طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» تسهیلات خوبی برای خانواده‌هایی که چندقلو دارند هم در نظر گرفته شده است، گفت: مطابق با این طرح، بین ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با تنفس شش ماهه برای تولد دوقلو‌ها به خانواده آنان داده می‌شود. همچنین بین «۶۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان برای تولد سه‌قلو‌ها با تنفس شش ماهه»، ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تولد چهارقلو‌ها و…، ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای تولد پنج‌قلو‌ها در این طرح در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» افزود: در طرح مذکور آمده است که «کمک هزینه اولاد هر سال نسبت به سال قبل دو برابر افزایش یابد». در حال حاضر کمک هزینه اولاد بسیار کم است، اما با اجرای این طرح در چند سال آینده مبلغ قابل توجهی تحت عنوان «کمک هزینه اولاد» به خانواده‌ها تعلق می‌گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین در طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» تأکید شده «پدر و مادری که دارای سه فرزند هستند، باید از امنیت شغلی برخوردار شوند و هیچ فردی حق ندارد آنان را در زمینه شغلی تهدید و بیکار کند». علاوه براین، والدینی که دارای سه فرزند هستند در زمینه ساخت‌وساز مسکن به آنان تخفیف داده می‌شود. برای والدینی که فرزند سوم آنان به دنیا می‌آید به ازای هر فرزند ۱۵ درصد تخفیف مالیاتی در نظر گرفته می‌شود.

بانکی‌پور اظهار داشت: در طرح مذکور، کارت «مادرانه» در نظر گرفته شده و مادران می‌توانند از طریق این کارت به همراه فرزندان خود از اماکن ورزشی، تاریخی و فرهنگی به صورت نیم‌بها استفاده کنند. علاوه بر این، دوره‌های آموزش تربیتی و فرهنگی در کانون پرورش فکری هم با ۲۰ درصد تخفیف برای فرزندان آنان محاسبه می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» آمده است که «در همه اداره‌ها، مراکز فرهنگی و اماکن عمومی باید اتاق ویژه مادر و کودک وجود داشته باشد. حتماً اداره‌ها باید مهدکودک داشته باشند یا آنکه باید با مهدکودک‌ها قرارداد ببندند».

وی تصریح کرد: مرخصی زایمان مادران شاغل هم به ۹ ماه افزایش یافت که دولت آن را ابلاغ کرد. همچنین امکان دورکاری برای مادران باردار به مدت چهار ماه برقرار خواهد شد. «کاهش سن بازنشستگی مادران شاغل» هم از جمله موارد دیگری است که در این طرح آمده به این معنا که به ازای تولد هر فرزند، یک سال از سن بازنشستگی مادران کم می‌شود و در صورتی که فرزند سوم را بیاورند به مدت یک سال و نیم از سن بازنشستگی آنان کم خواهد شد.

رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» تأکید کرد: در طرح مذکور آمده که «پنج درصد بودجه‌های پژوهشی باید در زمینه جمعیت و خانواده هزینه شود». اعتبارات ویژه‌ای برای صدا و سیما در نظر گرفته خواهد شد که در فیلم، مستند و پیام بازرگانی به موضوع ازدواج و فرزندآوری بپردازند.

بانکی‌پور گفت: یکی دیگر از مواردی که در طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده آمده، این است که «زایمان طبیعی بیمارستان‌ها باید هر سال پنج درصد افزایش یابد و کاملاً رایگان باشد». متأسفانه سقط جنین بسیار افزایش یافته و باید جلوی آن گرفته شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: متأسفانه گروه‌های معاند خارجی علیه تقویت خانواده و جمعیت در ایران فعالیت می‌کنند که در طرح مذکور مشوق‌های خوبی جهت حمایت از خانواده و فرزندآوری در نظر گرفته شده است.

ویدئو | دریافت خودرو با قیمت کارخانه برای مادرانی که صاحب فرزند دوم می‌شوند

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۲
ناشناس
Korea (Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
0
0
خیلی خودرو آرزونه به جوری که اینکار مجانی خودرو که فرزند دوم . چی فرض کردید
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
1
1
به جای طرح های عوام فریبانه و قوانین افزایش جمعیت اجباری وضعیت اقتصاد و رفاه را سرو سامان دهید، بقیه امور به طور طبیعی حل خواهد شد..
محسن طاهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
1
بمایدونه پژوپارس بدین بچه دوم بیاریم.۴۱سال ماشین ندارم حسرت ماشین ب دلم مونده.توبچه اول اینقداینوراونوررفتیم .ک شرمنده زنم شدم.الانم عهدبستم ک تاوقتی ک ماشین نداشته باشم اصلاب بچه دیگه فکری نکنم..لعنت ب این قانون خودم کارگرفصلی ام ازالان دست خالی ام تاتابستان
ایلیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
1
خیلی خوبه ولی برای کسانی که تازه فرزند میارند مزایا میدن جوانانی که الان 2 یا 3 تا بچه دارند چی؟
خدمات پوشک و شیرخشک ازمایشات و سونوگرافیها هم خیلی گرونه
برای اینا چه برنامه ای دارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
چند سال هست همین طرح ها رو مطرح کردید. کی اجرا میکنید، ما که دهه 60 هستیم دیگه پیر شدیم با ابن اوضاع گرونی، بیکاری، رهن و کرایه، با سه فرزند، به داد همه مردم برسید لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
این طرح از کی شروع میشه؟
ابراهیم حسین زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
0
باید به کجا مراجعه کنیم و چه مدارکی نیاز دارد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
0
هیچ طرحشون به دردمانخورد،من الان سه فرزنددارم،مستاجرم هستم،کدوم خودرو،اینامیگن ازالان به بعدبایدصاحب فرزندبشیم،خب من الان که 3فرزنددارم روچرانمیدین ازکجامعلوم یکی دیگه گیرم بیادمیدین،والاهمش دروغه بلا همش دروغه .یک فرزندهزاران خرج وبدبختی داره گول نخورین،بزارین اینایی 3فرزندی هستن خودرومیدن باقیمت کارخونه،والاهمش مسخره بازیه دیگه خسته شدیم،وام مستاجریم که صاحب خونه می‌ترسه کارت ملی ومدارکشوبده،میگه مالیات میاداملاکی هم که کدرهگیری نمیده اصلایه اوضاعی شده بخدا،طرحهاتون فقط به دردلای جرزمیخوره،
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
1
با شعار هاتون شعور مردم را هدف گرفته اید.
اگه راست میگید برای اون هایی که بیشتر از دو تا بچه دارند همین الان براشون اقدام کنید تا بقیه حداقل یه کم شاید حرفتون را باور کنند.
چون نسبت به شما بی اعتماد شده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
0
بچه سوم ما تو راهه انشالله از کجا باید اقدام کنیم برا خودرو
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
0
کجا باید مراجعه کنیم برا خودرو من ماشین ندارم بچهم این ماه بدنیا میاد
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
2
0
این موارد اصلا کاربردی و مولد نمی باشند....
برا اونا که چند فرزند دارند حالا یا دو یا سه یا چهار و ... حقوقی قائل بشید مردم خود به خود تشویق میشن
وگرنه عوامفریبی بیش نیست...
پارسالم قرار بود برا فرزند سوم ۷۰ م وام بدهند که فقط حرف بود...
مثلا میشه خودرو رو فقط به خانواده های دارای فرزند و مولد داد و ...
نه دلال
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
1
با این دروغها میخوان جمعیت رو بیشتر کنن الان چند ساله اجرایی نشده گول این حرفا رو نخورید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
1
ما که دهه شصتی بودیم که به دلیل زیاد بودنمون همیشه اذیت شدیم حالا مبارک اون بدشد که عیالوار میخوا بشود
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
بیاید کار رو از ریشه درست کنید فرزند آوری و داشتن خودرو چه ربطی به هم دارد این ضعف یک مملکت است که اینها را به هم گره میزنید.
شما مشکل رفاه را در جامعه درست کنید فرزند آوری درست میشود
شما مشکل خودرو را حل کنید فرزند آوری خود به خود درست میشود
شما هزاران مشکل دیگر زندگی در ایران را درست کنید احتیاجی به گره زدن خودرو به فرزند یا امثال اینها نیست
بیایید با مردم ایران مهربان باشید
مردم شما هم به هم رحم کنید.
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
شما همونایی که زاییده رو سالم بزرگ کنید فردا دزدو جانی روانپریشی کلاه بردار نشن شاخ غول رو شکستید بچه بیشتر پیش کش کور که نیستیم یک بار حقوق افزایش میدید در سال ۲۰ بار ارزاق وهزینه ها رو چقدر راحت دروغ میگن این آقایان تابچه بعدی به دنیا بیاد ارزش ۱۰۰ میلیون شده ۱۰۰۰ تومن
رضا‌خاندان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
سلام‌:پس‌تکلیف‌‌امثال‌‌بنده‌که‌دارای‌سه‌فرزند‌میباشم‌تواین‌طرح‌چیه‌چرا‌چیزی‌به‌ماها‌تعلق‌نمیگیره‌‌‌اگه‌راست‌میگید‌اول‌باید‌به‌سه‌وچهار‌فرزند‌ها‌‌کمک‌کنید‌تا‌بقیه‌‌ومخصوص‌جوانتر‌ها‌‌‌تشویق‌به‌فرزند‌اوری‌شوند‌...ب‌این‌اوصاف‌‌دقیقا‌کلاه‌سر‌ما‌رفته
Hasan
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
1
0
اقا این میگه فرزند دوم به بعد یعنی فرزند سوم‌
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
سلام خسته نباشید واقعا اگه راست میگید ومیخوادبه قشر جوان برایه فرزندآوری کمک کنیدبهملت بگین هرکی فرزند دوم بیاره یه ماشین رایگان به اسم همون فرزند داده میشه...
ساده لوح
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
من فرزند دوم تازه به دنیا آمده براشناسنامه گرفتن پول گرفتن یک میلیون سهام گفتن میدیم ن دادند همش سناریو ست هر روز پوشاک را با یک قیمت میگیرم هیچ حمایتی نیست کسی هم پیگیر نیست
،''''
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
برای اونایی که سه‌تا فرزند دارن چرا نمی‌دین
شرایط ما هم سخته با اجاره نشینی ،ونداشتن خودرو
اگه خواستین خوبی کنین به اونایی که الان دارن بار می‌کشن کمک کنین نه اونایی که در آینده میخوا ن بار سختی بکشن
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
با سلام من سه قلو دارم یگ سالشونه هزار تومن کمک نکردم که هیچ ۴۰ میلیون از من هزینه بیمارستان گرفتم بابت این ۴۰ میلیون‌جور کنم لوازم خونمو فروختم که جور کردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
بیچاره خانواده هایی مثل ما که سه تا فرزند از قبل دارند و مشکلات مالی فراوان .هیچ کی هم نمیگه مرده این یا زنده
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
سلام من بچه سومم یک ماه هست به دنیا آمده برای خودرو به کجا باید برم جوابمو بدن لطف کنید راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
1
0
سلام الان من صاحب دوفرزندهستم به کجابایدمراجعه کنم واسه ماشین لطفاراهنمایی کنیدممنون
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
1
0
من رفتم ایران خودرو برای فرزند دوم بهش گفتم چکار باید کنم برای خودروی که بدون قرعه کشی میدن گفت برو همون تلوزیون که علام کرده درخواست بده بعدشم گفت خدا شفات بده....شمام برید یه سوالی کنید ببینید به شما چی میگن...بدرود...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
همش دروغه اون بدبختی که قبلا فرزندآورده والان بچه‌اش بزرگ شدن ووقت خرج دبیرستان ودانشگاهشونه باید چه غلطی بکنه
من چهارتا فرزند دارم اولیش سال اول دانشگاهه چهارمی اول دبستان
همین امروز بخاطر مالیات سال۹۱ که مفاصا حساب هم گرفته بودم حسابام رومسدود کردن
چنگیز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
شما میگید بچه دوم بیارید خودرو میدیم.
من میگم شما خودرو بدید،مرد نیستم بچه دومی رو امشب شکل ندم.
محمد کسایی اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
سلام.بنده دارای سه فرزند هستم.عزیز دل نمیخواد ماشین بدون نوبت به گفته ی خود آقای رییسی که فرمودندخودرو هفت برار قیمت واقعی است من قبول دارم.بفروشید برای دختر کلاس اول من که فرزند سوم است چه تسهیلات اجتماعی تربیتی و درمانی دارد کمی کار کنید .من یک پراید ۹۳تصادفی دارم خدا رو شکر .لطفا واقع بین باشید الان برای رفاه حال منه پدر و مادر این سه فرزند که از لحاظ معیشتی کار نداشتن امکانات اولیه مادر سه فرزند فکری بکنید.ممنونم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
اگر راست میگید کدوم بانک میده اینو بگید ماشین به قیمت کارخونه مال خودتون ما که پول نداریم که قرعه کشی بشیم یا نشیم بتونیم پول غربالگری را جور کنیم کافیه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
خب اینا که فقط حرف میزنن . نمیگن کی و کجا باید این تسهیلات و وامها رو بگیری ، والا من با ۴ تا بچه هنوز مستاجرم و کار درست حسابی هم ندارم ، کی قراره که این گفته هاتون عملی بشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
سلام من بچه ام دوماه دیگه به دنیا میاد کجاباید برم برا ثبت نام خودرو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
سیاست مداران عاقل برای سیر کردن شکم مردمانشان ماهی گیر به آن ها یاد می دهند نه یک وعده ماهی!!!!!!
لر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
مولا مردم رو پند میداد خودش می‌رفت بووووق میداد . دلتون خوشه بدبختها این 40 سال دارن حرف میزنن به کدومش عمل کردن که این دومیش باشه خدایی هر بلایی سر ما ایرانی بیاد حقمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
من فرزند دوم دارم باید کجا بریم ثبت نام ماشین بدون قرعه کشی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
اونایی ک دوقلو دارن چی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
این طرح الان اجرایه یامیخاداجرابشه ولله حرف اینهارو نمیشه قبول کرد
من آقا ،که سه تا بچه دارم,شامل ما نمیشگواهی نامه داشته باشند بالاخره مثل همیشه درووغ غ غه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
دروغه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
اهای دولت مردی که دم از بچه میزنی مگه اونیکه بچه دار میشه پول ماشین قیمت کارخونه رو داره مگه از پول اجاره خونش بیشتر کار میکنه مگه ماشین میشه اب نون پوشاک خونه وهزارتا مشگل دیگه تورو خدا مردمو بیشتر ازاین مسخره نکنین به خدا این مردم گناه دارن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
سال ۸۹گفتند کسانی که بچه اشون به دنیا اومده امسال یه میلیون به حساب بچه ریخته میشه
فقط ۵۰ هزارتومن برای حساب باز کردن
تو بانک ملی واریز کنید پول واریز کردیم ویه تومن هم به حساب بچه واریز شد ولی ۶ ماه بعد نه یک میلیونی وجود داشت و نه ۵۰ هزار تومنی.....این
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
من صاحب دو تا فرزندم کجا باید برم ثبت نام برای خودرو
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
جای این دروغها و وعده های شیرین الکی...حداقل هزینه های زایمان را رایگان کنید..
تا الان حدود ۱۰ ملیون هزینه آزمایشات و دکار و دارو و...دادیم.
بیمارستان دولتی میگه ۸ ملیون حداقل هزینه زایمان.
از کجا بیاریم؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
از کی ثبت بدون قرعه کشی به مادران باردار و شروع میکنن
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
بسیار عالی امیدوارم مسئولین همت کنن، تا حق کسی ضایع نشه، و بودجه این کار خرج آشناییت و فامیل بازی یه عده مسئول از خدا بی خبر نشه. به امید ظهور مولایمان حضرت مهدی عج الله تعالی. انشاالله
حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
کشوری که رتبه دوم فلاکت در دنیا رو داره و چهار دهه است محاصره اقتصادی شده و هر روز هم وضعیتش وخیم تر میشه، برای چی باید دنبال افزایش جمعیت باشه؟ وقتی منابع آب ما کفاف همین جمعیت هم نمیده، وقتی کار نیست وقتی آینده مبهم و سیاهه برای چی باید اصلا فرزندی بدنیا بیاد؟ برای پراید بدون قرعه کشی؟؟
سیدیحیئ موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
یه عده از مسئولین این طرحها را دروغی بیش نمیدانن،خواهش میکنم باجدیت کامل جامعه عمل بپوشانید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
اینا همه اش حرفه، بری دنبالش واسه گرفتنش دولت از ریشه فاسد جمهوری اسلامی انقدر سنگ جلو پات میندازن که پشیمون بشی، ضمناً وقتی قراره پول ماشین رو بدی حمایت محسوب نمیشه که
غمزده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
از کی میشه ثبت‌نام کرد فرزند دوم من الان ده روزش است
دوستدار انقلاب و رهبر عزیزم و حامی مستضعفین و مردم عزیزمون
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
مادر فرزند دوم علاقه ای به رانندگی نداره و گواهینامه نگرفته پدر خانوار بخواهد ماشین را برای خانوار بگیرد ایا مبشه اگر نمیشه این چه حمایتیه پدر خانوار که همه هزینه ها رو دوشش هست چه منفعتی از فرزند دوم براش درنظر گرفته شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
1
0
به کجا باید مراجعه کنیم
فریدهاشمپور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
من.دارای.فرزند.دوم.هسم.چه.چیزی.به.من.وخانواده.ام.تعلق.میگیرد
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
0
برای تبت نام ماشین چیکار کنیم کجا بریم
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
0
از کی میشه ثبت نام کرد و چکاری باید انجام داد
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
0
من دوتا فرزند دارم پسر کوچکم ۴سالش هست .آیا شامل حال ما هم میشه ؟؟اگه میشه چجوری باید ثبت نام کنیم
هدایت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
من بچه سومم یک ماه دیگه بدنیا میادبایدچکارکنیم کجابریم دنبال وام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
من دوقلو آوردم. شیر خشک هم بهمون ندادن.
خاای نبندین خدا خیرتون بده.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
باسلام من دارای ۳فرزندهستم پسره بزرگم ۱۲سالشه ویه جفت بچه دوقلودختردارم که ۹سالشون هست وکلاس سومندوشغل خاصی نداشته ومستاجرم ایاشرایط خودروبدون قرعه به مادران بیش از دو فرزند به ماهم تعلق می‌گیرد ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
0
0
من دوتادوختردارم یکیشون سه سال نیمش دومی یکسال شش ماهش آیا به ماهم ماشین میدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
0
0
با سلام وعرض ادب واحترام من بچه دومم تو راهی است برای ثبت نام خودرو به کجا مراجعه کنیم ممنون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
0
0
تاریخ تولد فرزند از چه زمانی باید باشد؟
از زمان ابلاغ قانون به بعد یا از ابتدای ۱۴۰۰ یا ...؟
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
0
من دوتا بچه دارم بچه دومم ۴۰ روزه هست برای ثبت نام خودرو باید به کجا مراجعه کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
0
اگر راست میگین و سرکاری نیست اول حرف نزنید اول راه‌ها رو جلوی مردم بزارین همش دروغه بابا
اینا میخوان از سالهای دیگه تازه بخشنامه و داستان نویسی کنن فکر اینکه از سال ۱۴۰۰ باشه رو اصلا نکنید این خط و این نشان حاضر ---------؟
رستا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
0
سلام من دخترم یه ماهه به دنیا امده کجا باید اقدام کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
همش دروغ
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
کجا بریم از دست دروغ های شما؟؟؟
ن خ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
0
0
خوب چرا کسی جواب نمیده
علی محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
0
0
سلام بنده فرزند سوم ۹۹/۱۱/۵ به دنیا آمده باید به کجا مراجه کنم لطفا راهنمایی کنید با تشکر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
0
0
شما نوشتید فرزند دوم بدنیا بیاد ماشین بدون قرعه کشی این بنده خدا تو ویدئو میگه فرزند دوم به بعد فرقش زیاده یعنی فرزند سوم؟
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
0
0
ماهم بچه دوممون توراهه ولی این دولت بیشتر واسه نابودی مردمش تلاش میکنه تا اینکه خیر برسونه به امثال ماها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
0
0
سلام بچه مت سه ماهشه ایا تعلق میگیره
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
0
دروغ من بچم ۲۰ روزه به دنیا اومده رفتم میپرسم بر میگردن مصخره میکنن
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
0
همش دروغه فقط مردم رو مسخره کردن نیاز دولت به جمعیت داخلی ازاین نظر مهمه که آمارافراد مسن بیشتر ه تانوجوانان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
0
همش دروغ است.ومثل طرح احمدی نژاد که گفته بود نفر بک میلیون می دهیم من حساب هم باز کردیم ولی الان میگن
این طرح دروغ بوده
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
0
واسه طرح خودرو بدون قرعه کشی .برای سه قلو هم هست.چطور باید ثبت نام کنیم به کدوم سایت باید مراجعه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
مدارک چی میخواهد
رضا عبدالهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
باید کجا ثبت نام کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
دروغ گوها
اص
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
هر موقع خبردار شدین که این تسهیلات (ماشین بدون قرعه کشی وام زمین و غیره) را کی و کجا میدن ما را هم خبر کنین ولی فکر میکنم که سر کاریم بعصی مواقع به خودم میگم آدم نادون یه بار به حرف دولت مردان علل خصوص حسن روحانی کوش کردی رفتی تو بورس عارو درد نداشتی حالا وعده زمین ماشین هم باور میکنی.؟
مهدی حیدری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
0
من الان بچه سومم به دنیا اومده رفتم ایران خودرو همش مسخره کردن خدا آدم درغگورو لعنت کنه چرامردومو سرکار میزارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
0
0
اقا من از ایران خورو پیگیری کردم میگن ابلاغ نشده ولی در کل دروغه تا یک سال اینده هم ابلاغ نمیشه اون موقع هم قیمت خورو بصورت ازاد هرکی خواست ثبت نام میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
0
0
همش چرت وپرت الان یک ساله میگن وام میدن بانک میری میگه چرت همش دروغه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
اگه دروغ نیست بگین کجا مراجه کنیم الکی نگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
0
0
چگونه می شود برای فرزند سوم ماشین ثبت نام کرد . باتشکر
بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
0
0
برادر چرا انقدر بااین وسوسه ها مارا به بازی گرفتین خودرویی که ۱۷تومان بودش شب روز کارکردیم پولمون رسید ۱۷ ماشین شد1۷۰میلون آخه من الان با ۳تا بچه بدون خونه‌ به کدام کار شما اميدوار باشیم حداقل از ۱۰ حرفتون یکی عمل کردین حداقل نمک به
زخممون نزنید این طرح‌ها می گید یگ نفر گرفته ولی در عوض کسی که پول داره براش فرقی نداره ببخشید سرتون به درد آوردم
میرزایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
0
0
واقعاچرادولت ایقدردروغ میگه ما وبازی چه دست خودشون کردن واقعاکه..
محمد حسین سیمری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
0
درود بر شما دوستان عزیز
بنده ۳ فرزند دارم و فرزند سوم من سه سال پیش به دنیا امده فرزند دوم ۵ سال پیش به دنیا امده فرزند ۱ول ۱۳ سال پیش
ایا خودرو در ایران خودرو به بنده بدونه نوبت تعلق میگیره
خودم متولد ۱۳۶۶ و همسرم ۱۳۶۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
0
بنده حمید سپهری هستم و با مشکلاتی زیاد با ۳فرزند و اینکه مغازم را پلمپ کردند که نباید کار کنم با سابقه ۲۰ ساله در شقل درب و پنجره آلومینیوم که یه مشتری بیاد ناهق بگه و بگند هق با مشتری هست من باید چیکار کنم با کرایه خونه بالا که میدم و ۴ ساله مغازم راجمع کردم و بیکارم با یه ماشین کار میکنم چرا نباید همایت بشه از کسانی که فنی هستند و کاربلد تازه بیاند و باعث جمع اوری مغازهم بشند هرچی رفتم این اتحادیه درب و پنجره آلومینیوم گفتم بابا من ۳ تا بچه دارم گفتند مغازه ای که ۱ تن آلومینیوم توش نیست و یراقاش کامل نیست نباید کار کمه باید بره کارگری
ای تف به شرفتون خدایا کمک تمام مردمان سرزمینم بکن که به ناهق دارند زجر می‌کشند ...خخخخخییییییلی ببخشید سرتونا درد اوردم
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
1
بعضی ها می پرسن برای ثبت نام خودرو از کجا باید اقدام کنیم! جالبه، خنده داره و البته یه مقدار هم سبب دلسوزی، آخه چقدر ساده هستین. این تا بخواد قانون بشه تا بخواد جزئیاتش اجرایی بحث و بررسی و تایید و تصویب و ابلاغ بشه، تا بخواد ادارات و شرکتها اجراییش کنن، اگر و اگر و اگر همه اینها بخواد انجام بشه، مدتهای مدید زمان میبره، تو این مدت کلی دستخوش تغییر میشه، تازه اگه تا اون موقع بچه دوم داشته باشین که مشمول این طرح باشه و ده ها پیش شرط دیگه ای رو که میزارن داشته باشین و اگه پولش رو داشته باشین، تازه باید مدتها روال اداری رو طی کنید و احتمالا یه ماشینی مثل کوئیک رو که قیمت کارخونه و بازارش زیاد تفاوت نداره بهتون بدن تازه اونم به شرط و شروط....
بعضی ها هم اعتراض میکنن که این قانون های حمایتی کم و بدرد نخوره... حرف اونا هم خنده داره... همینا رو اگه درست و حسابی اجرا کنن کلاتو باید بندازی هوا و روزی هزاران بار شکر کنی... همینه که هست...!
منیژه باژرنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
0
من مادردوفرزندهستم وماشین نداریم گواهینامه سال۸۴ گرفتم
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
دولتی که شب حرفی میزند...دولتی که خبرخوش برای یکماه آینده میذارد...دولتی که سرمردم شیره میمالد....دولتی که قراره به خانواده چهارنفره یارانه ۸۰۰هزاربده...بعدمیگه شوخی کردم.....آیاچنین دولتی دولت هست....هیچ کی بشما.اعتماد نداد
داود کامکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
وای برشما؟؟؟؟؟؟
اقدس صیادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
0
0
سلام من بچه دومم به دنیاآمدامانه بدون قرعه کشی خودروبردم نه هدیه یک میلیونی به بچم دادن همش الکی دوروغ میگیدبراتون متاسفین
کر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
0
0
همش دروغه دروغ شو منهای پوشالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
اره خودرو میدن ولی یکساله ..مردم بچه بیارن ..بعد دولت پولشونو میگیره یک سال بعد ماشین میده خیلی خوبه اگر راست میگید همون موقع واریز وجه ماشینو بدید
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
0
0
چرا انقدر دروغ میگن اصلا هم چیزی نیست فقط دروغ دروغ
یوسف الفتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
من فرزند سوم و چهارم به دنیا اومده کجا باید پیگیر باشم یا الکیه فقط دلخوشی میدن هیچ
سید احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
نظر بنده این است کشوری که باید ایران‌خودرو خودش بیاد مشتری پیدا کنه برعکس است مشتری داره میره دنبال ایران‌خودرو واقعا اگه نمیتوانید خودرو بسازید بزارید خودرو وارد بشه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
این طرح یکسال دارین میگین قرار بود از متولدین امسال بدین چی شد پس تاریخ انداختین عقب ،من سه فرزند دارم فرزند سوم خرداد 1400,بدنیا آمده به ما تعلق نمگیره
سمر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
الان کلی اشکم رفت بچه سوم من سی هفت هفته بدنیا اومده 26 مهر بعد زده از 19 ابان مشمول میشه یعنی به من تعلق نمیگیره ننگ بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
ما بچه سوم را شهریور به دنیا آوردیم برای ما هیچی دیگه این چه جورشه دیگه واقعا مردم سرکار نزارید
بدشانس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
منم بچه سومم خرداد بدنیا اومد.خیلی نامردن .مگه قرار نبود به متولدین 1400 بدن.حالا قانونو عوض کردن
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
0
0
خیلی در حق ما ظلم شده
بچه اولم بعد تاریخ ۸/۸/۸۸ بدنیا اومد گفتن نفری یک م میدن که ندادن دروغ بود
بچه دومم ۱۷ /۷/ ۴۰۰ بدنیا اومد که هم طرح قرار بوده از اول امسال باشه هم کلاه سر ما رفت .بخدا ما به نون شب محتاجیم نه کار داریم نه پول داریم نه هیچیییییی
داریم با دوتا بچه دیومه میشم بخدا گناه دارن این بچه ها تو این مملکت بی صحاب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
0
0
من الان بچه دومم ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به دنیا امده چجوری باید ثبت نام کنم
هدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
خاک تو سرتون با این ،قانون،



چرا باید از 19ابان باشه ،حق ما چی میشه برا دوسه ماه زودتر به دنیا اومدن فرزند سوممون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
لعنت به شما چرا از ۱۹ آبان به بعد دارین ماشین میدن شما قرار بود از ۱۴۰۰ به بعد بدین لعنت به این طرح مسخرتون خیلی نامردی کردین ما بچمون برج ۴ بدنیا اومده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
0
ایا برای ثبت نام گواهینامه مخوان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
مابچه مون 12آبان به دنیااومده واسه7روزدیگه
غریبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
0
واقعا دولت مسخره ای هستین ملتت دارن زجر گرونی میکشن پس لطفا به مردم دروغ نگید خدانبخشتون
نعمت الا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
0
من چهار فرزند دارم که دوتاشون دوقولو هستند نه در طرح رهبری که سکه میداد ند به من سکه دادند و نه هیچ نهاد یا سازمانی کمکم کرد بیکار م هیچ درامدی ندارمو مستاجر هستم به خدا بریدم دیگر شما قضاوت کنید من باید چکار کنم با این وضعیت اقتصادی
طاهرسجادی،دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
0
0
من،العان،تودهه،فجرامسال،فرزندپنجمم،بدنیاامدپس،کوحرفهایی،که،دولت،ومسعولان،ومجلس،گفتندتاکی،میخاهین،دروغ،بگین،واگذارین،به،خدا
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
0
0
سلام بچه سوم ما۲۰/۲/۱۴۰۱دوساله میشود به ماهم ماشین تعلق میگیرداگه بگیرد چهارمی راهم میاریم
الینا میرزازاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
0
0
آیا شهریو4ر6/ 1400بچه سوم ماشین تعلق میگیره یا نه
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
0
0
سلام ما واقعا باید برا هم‌گریه کنیم ک اقازادهامون پورش بی ام و بنز سوار بشن‌اما ماها لنگ یه پراید کوییک قوطی حلبی باشیم و همدیگرو دلخوش کنیم ک اسم ما در بیاد برا ماشین یا خوشحال باشیم برا اینکه ماشین بهمون میدن بدون قرعه کشی .اگه یکم فکر کنیم سرچ کنیم ببینیم کدوم کشور انقد برا خرید ماشین مردمش مشکل دارن .واقعا خنده داره مردشور همه مسعولین ببرن ک بچهاشون عشقو حال بکنن مردمم ضدحال بخورن
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
سلام بچه های دوقلوم متولدسی ام شهریور1400هستن به ماماشین تعلق میگیرد؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
0
0
من دوماه ونیم دیگه بچم به دنیامیاد ایابه من تعلق میگیره یاتااون موقع قرعه کشی تموم میشه ؟
عباس رامینه چرمهینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
من فرزند سوم بعد 25برج 8ولی 10بار ثبت نام کردم ولی هیچ به هیچ همش دروغه چیکار کنم بدم یکی
ابوالفضل مولوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
من فرزندم دوم 1399،12،25به دنیا آمد به من تملق می گیرد
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
0
خدایی درست نیست که تاریخ گذاشتین واسه خودرو به حق بعضی بچها ظلم شده من بچه چهارم به دنیا آند بر ۵ بهش تعلق نگرفت خودرو خودم ۲۵ سالمه با این سن کم خانه نداریم فقط ۴تا بچه و کارگری بخدا این درست نیست
ناشناس
United States of America
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
من فرزندم سال1400.9.13به دنیا آمده است شامل من میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
0
سلام ما فرزند مون ۱۴۰۰.۹.۱۳ به دنیا آمده آیا شامل ما میشود
داریوش کرم زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
سلام من دوفرزندازخانم اولم دارم که حضانت انهاداده به خودم ازهمون اول الان ازهمسرجدیدم ۱فرزنددارم که هنوزدنیانیامده ایابه من این شرایط تعلق میگیره
رخساره ملای حاجبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
بنده داری 5فرزندپسرمیباشم که 2تای اخری دوقلوهستن چندبارثبتنام کردم ماشین بنامم درنیامدلطفآ راهنمای کنیدتشکر
صفيه رحيمي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
0
سلام بچه من سوم خرداد١٤٠١ بدنيا اومده خواستم ببينم ماشين چيني مثل تيگو ميتونيم ثبت نام كنيم؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
سلام من فرزندسومم شهریور 1400 به دنیا آمده چرا ماشین به ما تعلق نمیگیره
چرا ظلم میکنید حمایت کنید
ماشین هم نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
0
0
چرا ثبت نام ایران خودرو را جلوش را باز نمی‌کنید ثبت نام کنیم آیا کسی هست بگه یا به ما توضیح بده کی ثبت نام باز می‌شود هر وقط می‌رویم کافی‌نت میگن باز نیست ثبت نام خواهشن کسی خبر بده تا ما هم کار و زندگیمون را بدونیم ممنونم
سید سجاد برازنده اصل هستم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
0
0
با عرض سلام و وقت بخیر تورا خدا این قرعه کشی برا گرفتن خودرو فرزند آوری قرار بود برداشته بشه والا همه دلخوش بودن که این امر برداشته بشه همه خوشحال بودن ولی خبری نشده بخاطر خدا دل مردمو وما را خوشحال کنید به والا ما بدبخت بیچاره ها چیزی کم نداریم از بقیه اونایی که رفاه خوبی دارن به داد مردم مظلوم خودمون برسید خدا عوضشو بهتر میده
عزت الله چگینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
0
سلام من فرزند سومم سال ۱۴۰۱ به دنیا آمده الان پنج ماهه که هنوز وام فرزند آوری را بهم ندادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
سلام تاریخ تولد اردیبهشت ماه سال 1400 شامل این طرح میشود
سید مهدی حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
سلام من بچه چهارمم هفت ابان ۱۴۰۱بدنیا اومدن دوقلو هستن خودم بیکارم مستاجرم برای دریافت خونه و ماشین به کجا باید مراجعه کنم
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
0
0
سلام چرا واسه دوقلو ها قرع کشی نمیذاریدبچه هام متولد ۱۴۰۰/۲/۱۱ والا انصاف نیست بخدا هرچی باشه دوتان یکی نیست
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
0
سلام من بچه دوقلو متولد ۱۴۰۰/۰۲/۱۱دارم اخه انصاف نمیتونم تو قرع کشی ثبت نام کنم
سمیه سعادت زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
والا من بچم ۲۶اسفند ۴۰۰به دنیا اومده تا امروز ده ها بار ثبت نام کردم ولی به اسممون ماشین در نیومد
معصومه الله مرادی
Germany
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
0
بچه دوم من ۲۰اردیهشت به دنیا آمد ماشین مید
معصومه الله مرادی
Germany
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
0
پچه دوم من ۲۰اردبهشت به دنیا آمده سزارین شودم ماشین مید بخدا ۴۲سال ماشین ندارم دلم خوش کنید
ناشناس
United States of America
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
0
0
فرزند دوم دوقلو برای مسکن و خودرو کجا باید برویم
کهزاد. بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
0
ایا. به.خانواده.بنده.که.فرزند.سوم.متولد.شهریور.1400.دارم.خودرو.تعلق.می.گیرد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->